Aanmelden herhalingscursus BHV

Home / Aanmelden herhalingscursus BHV

Uitnodiging BHV herhalings cursus

Op woensdag 24 april aanstaande vindt een collectieve BHV (bedrijfshulpverlening) herhalingscursus plaats voor de ondernemers van het Oude Dorp Nieuwerkerk aan den IJssel. Om je BHV certificaat geldig te houden is het noodzakelijk om een herhalingscursus te volgen.

De herhalingscursus wordt gegeven door Co Bos van De Vitaminefiets (Co is gecertificeerd trainer) en wordt afgesloten met een certificaat.

Woensdag 24 april 19.00-21.00

Locatie: Parento Thuiszorg, Kerklaan 53

De kosten zijn € 55,00 excl. btw per persoon.
Indien je je aanmeldt, maar niet aanwezig bent, dan worden de kosten toch in rekening gebracht!

Aanmelden
Aanmelden kan tot en met zaterdag 20 april aanstaande., via onderstaand formulier.

LET OP: dit is een herhalingscursus. Bij voldoende animo kunnen wij ook een BHV cursus organiseren. Heb je interesse? Mail ons op info@hetoudedorpnieuwerkerk.nl

BHV herhalingscursus

Ja, ik ga akkoord met de kosten van €55,-- btw.
Facturatie gaat via Co Bos.