Bereikbaarheid

Home / Bereikbaarheid

Routebeschrijving vanuit de richting Rotterdam

Op de A20 neemt u afslag 17 (Nieuwerkerk aan den IJssel) Vervolgens gaat u op de rotonde rechtdoor. U rijdt nu op de Europalaan. Deze weg blijft u volgen totdat u bij een volgende rotonde uitkomt. Hier gaat u wederom rechtdoor. Op de tweede rotonde slaat u linksaf. U kunt nu doorrijden tot de kruising waar u vervolgens linksaf slaat. U bent nu op de Dorpsstraat.

Routebeschrijving vanuit de richting Gouda

Op de A20 neemt u afslag 17 (Nieuwerkerk aan den IJssel) Vervolgens gaat u linksaf op de rotonde. De volgende rotonde neemt u voor een kwart (rechtsaf). U rijdt nu op de Europalaan. Deze weg blijft u volgen totdat u bij een volgende rotonde uitkomt. Hier gaat u wederom rechtdoor. Op de tweede rotonde slaat u linksaf. U kunt nu doorrijden tot de kruising waar u vervolgens linksaf slaat. U bent nu op de Dorpsstraat.

Parkeren en blauwe zone

U kunt in Het Oude Dorp voor de deur parkeren! Helemaal gratis en bovendien is er altijd voldoende parkeergelegenheid op de verschillende parkeerplaatsen. Op een aantal plekken is er een blauwe zone; let hier goed op.

Overzicht winkels en bedrijven

kaartje1 - Bereikbaarheid